Waardering van OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo op 13 april 2018

7.0
  • Botaandoeningen

Heb bewust gekozen voor Ocon vanwege de deskundigheid binnen deze organisatie. Ook de vernieuwde verpleegafdeling met alle faciliteiten sprak aan. Echter, mijn operatie werd uitgevoerd in Almelo. De deskundigheid stond niet ter discussie maar de locatie wel. Het Ocon verpleeggedeelte in Almelo is zeer gedateerd en niet voorzien van normale facilteiten. Er zijn geen t.v. of radioaansluitingen op de afdeling. Het zijn kamers met vier bedden die ook gebruikt worden door patienten van de acute hulp. Zo heb ik net na mijn operatie een nacht wakker gelegen vanwege een verwarde vrouw die op onze zaal werd binnengebracht. Het verplegend personeel deed alles om dit op te lossen, maar toch bleef het heel storend. Wat ik als vervelend heb ervaren dat er van tevoren geen enkele informatie wordt gegeven over de locatie Almelo. Het verschil met Hengelo is heel groot. Daar staat helemaal niets over in de Opname info. Lijkt mij zeker een verbeterpunt.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo

geplaatst op 16 april 2018

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat u niet geïnformeerd bent over de locatie van uw opname.
Door ontwikkelingen zijn wij genoodzaakt sinds oktober 2017 een deel van onze zorg te verlenen in Almelo. Wij realiseren ons dat deze verpleegafdeling een groot verschil is met onze afdeling in Hengelo. Inmiddels zijn er iPads beschikbaar in Almelo waarop radio, televisie en internet beschikbaar zijn voor onze patiënten. De situatie zoals deze nu is, is tijdelijk. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing om zo snel mogelijk weer vanuit onze filosofie de zorg te kunnen verlenen aan onze patiënten.
Graag zouden wij n.a.v. uw reactie ook persoonlijk contact met u opnemen, wilt u uw contactgegevens mailen naar info@ocon.nl?

Bent u of werkt u voor OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.