Waardering van OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo op 3 november 2017

9.3
  • Botaandoeningen

Na een heftig verkeersongeval in ZGT Almelo beland met o.a. meervoudige ruggenwervelfractuur,  9 voudige ribfractuur en dubbele longperforatie.  Na enige dagen stabilisatie van de longen op de IC ben ik succesvol geopereerd door o.a. dr. Pakvis waarbij de wervels zijn gefixeerd.  Zoals het een arts betaamt is de diagnose kort en bondig besproken en is de behandeling toegelicht.  Gewoon no nonsense en recht voor de raap zoals techneuten onder elkaar zijn. Ik heb de foto's en scan's ook zelf bestudeerd en kan beamen dat er een zeer knap 'staaltje' werk is verricht in mijn gebrekkige rug.      Daarna ben ik nog een ruime week verpleegd op de 4ZUID verpleegafdeling; m.u.v. 1 mindere dag was dat alsof ik in de hemel was beland.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.