Waardering van OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 9 augustus 2019

9.7
  • Heupvervanging

Anderhalve week geleden een nieuw heup gekregen. Operatie is goed verlopen en ben nu aan het revalideren. Het enige wat ik jammer vond is  dat de zaalarts wel vond dat ik naar huis kon. .. terwijl de fisio net begonnen was met  met mij om oefeningen aan te leren. Het was een vervelend moment. In alle haast werd mij de oefeningen aangeleerd. Ik vind wel dat de fisio en de patiënt samen moeten overleggen of het eerder na huis gaan wel een goede optie is.... overleg het met een zaalarts erbij.  De eerste twee dagen vond ik het niet aangenaam in huis. Maar het gaat het beter nu. Had jullie graag een 10 gegeven... Helaas. De chirurg en de mensen van de I. C geef ik  een 10!

Bent u of werkt u voor OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.