Waardering van OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 12 juni 2018

3.6

De arts heeft mijn klacht ivm hallux valgus en hamerteen aangehoord. Mijn voeten en de foto’s bekeken en vervolgens aangegeven dat ik voor operatie in aanmerking kwam. Ik heb documentatie mee gekregen waar informatie omtrent ingreep en complicaties vermeld stonden. Ben achtereenvolgend aan beide voeten geopereerd. Veel pijnklachten na ingreep en enkele keren terug geweest. Geen opvolging. Vervolgens second opinieonderzoek bij andere arts elders in Nederland. Schroeven die geplaatst waren te lang waardoor beschadiging aan gewricht en verklevingen. De second opinieonderzoek arts heeft de operatie aan beide voeten opnieuw uitgevoerd. Andere methodiek gebruikt en nu geen pijnklachten meer.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

geplaatst op 13 juni 2018

Wij vinden het vervelend dat uw behandeling niet het gewenste effect heeft gehad. Uit uw waardering kunnen wij helaas niet achterhalen welke arts u heeft behandeld. Graag komen wij met u in contact. U kunt bellen met J. Ekkel, management assistent OCON: 088-708 50 51 of mailen naar management@ocon.nl

Bent u of werkt u voor OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.