Waardering van OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 3 mei 2019

• Botaandoeningen

Dr. Bergink is een vriendelijke arts, die heel goed kan luisteren.Je voelt je meteen op je gemak en je kunt al je vragen aan hem stellen.Hij is altijd goed voorbereid op het spreekuur: heeft alles wat hij wil bespreken klaar staan en legt alles uit met voorbeelden en röntgenfoto's.Hij neemt de behandeling en eventueel een operatie, die hij adviseert helemaal met je door, en laat je meebeslissen.Dat geeft veel vertrouwen, je voelt je welkom bij hem.Op advies van mijn pedicure gevraagd of hij mij ook kon helpen met een ingroeiende teennagel: dit was geen enkel probleem.Deze arts werkt ook op de O.K heel nauwkeurig! Controleert alles nog een keer.Na de operatie heb ik met het herstel een beetje pech gehad, maar ook dat heeft hij prima opgelost! Geopereerd aan Haglundse exostose.Dr. Bergink verdient een dikke 10+.

Bent u of werkt u voor OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.