Waardering van OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 7 oktober 2019

• N.v.t.

9.8
  • Heupvervanging

Het was van het begin af aan duidelijk, door de foto, dat ik een kunstheup zou moeten krijgen. daarna gesprek met apotheker, verpleegkundige en arts. Tenslotte een algemene voorlichting over de te volgen procedure. Dit werd voorafgegaan door koffie met cake. Tegen een van inleiders zei ik dat het wel op het crematorium leek, waar op hij zei, maar hier krijg je de cake vooraf. Ik heb de opname en de operatie als heel positief ervaren. Na 2 weken heb ik de krukken weggezet, want ik vond ze lastiger met dan zonder gebruik. Het enige wat ik erg kort vond duren waren de sessies met fysiotherapeut. Ongeveer 3 keer 10 minuten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.