OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo

Centrum voor orthopedie en beweging

Geerdinksweg 141 7555 DL Hengelo
Deze locatie is onderdeel van OCON Orthopedische kliniek

Waardering van OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 8 januari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ik ben in december 21 bij dokter Havinga geweest met chronische lage rugklachten. Havinga is een aardige dokter die naar je luistert. In mijn geval is er niet zoveel aan te doen, behalve pijn bestrijding en fysio. Ik ben door doorgestuurd naar de rug fysiotherapeut. Ik ben in Januari bij Wouter Snellers geweest, nou hier had ik net zo goed niet naar toe kunnen gaan. Ik kwam binnen, hij had de mri van mijn rug voorzich en zei, voor u leeftijd heeft u nog een mooie rug. Ik zei tegen bedankt maar ik heb er veel pijn aan. Hij kwam toen met allerlei verhalen die in de literatuur stonden. En dat bewezen was dat pilates en yoga goed helpen. Na 20 min alleen naar zijn verhaal geluisterd te hebben ben ik weer vertrokken hij heeft mijn rug niet eens bekeken. Dus ocon krijgt van mijn een onvoldoende. Niet door dokter Havinga maar door Wouter Snellers die zich zelf graag hoort praten maar helemaal niks gedaan heeft. Dr Havinga krijgt van mij een 8 Wouter Snellers een 1

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

Inmiddels hebben wij contact met u gehad over uw geplaatste waardering. Wij betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent over de behandeling die u bij OCON heeft gehad. Wij hopen dat u zich naar aanleiding van ons telefonisch contact alsnog gehoord heeft gevoeld.

Met vriendelijke groet,
J. Ekkel
Communicatiemedewerker OCON

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.