Waardering van OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 4 december 2019

• N.v.t.

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik gehoord werd en uitleg gegeven werd mbt de klachten die er zijn. Dit tijdens en na het fysieke onderzoek. Er werd een behandel en vervolgtraject voorgesteld in het MST waarbij ik indien nodig, bij onvoldoende resultaat of toenemende klachten weer kan melden bij de desbetreffende specialist. De vraag over ‘samen beslissen’ vond ik niet goed te scoren. Aangezien het een advies is ve professional en daar kon ik logischerwijs alleen mee instemmen. Ikzelf heb niet de kennis en ervaring om dat mede te bepalen. Mijn score daarbij valt daardoor lager uit terwijl ik uiterst tevreden ben over de gang v zaken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.