Waardering van OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 9 februari 2020

9.7
  • Heupvervanging

Ik bleek een infectie te hebben aan mijn 4 jaar geleden geplaatste heupprothese. Binnen OCON zijn er afspraken wie dit afhandelt. Ik kreeg te maken met de orthopeed de heer Jiya. Hij wist goed uit te leggen wat het probleem mogelijk was. Vragen over de aard van de infectie werden door hem kundig gepareerd met de opmerking dat hij geen speculaties deed maar eerst terdege onderzoek. Zelfs in zijn vakantie bleek hij met mijn probleem bezig en belde hij mij met de vorderingen van het onderzoek. Na onderzoek adviseerde hij de geïnfecteerde prothese te verwijderen en mij ca. 3 maanden rust voor te schrijven zonder heup. Een belabberde tijd, maar na exact drie maanden kreeg ik van hem een nieuwe prothese. Super geplaatst en na slechts 5 weken liep ik weer als vanouds. Het springen over sloten stel ik nog even uit, maar ik ben zeer tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.