Waardering van OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 30 januari 2019

• Knievervanging

Ik heb op 24 januari 2019 een knievervangingsoperatie in het OCON in Hengelo ondergaan. Het OCON is een prima functionerende organisatie gebleken.Het voortraject verliep prima. De dag van de opname was erg prettig en goed geregeld. Ook de operatie was prima geregeld. Een kort sympathiek gesprek met de anesthesioloog, dokter Roseval en de chirurg, dokter Homan, vóór de operatie stelde me nog meer gerust als ik al was.Na de operatie verliep alles perfect. Er was sprake van uitstekende zorg. Niets was te veel. Nog dezelfde dag kwam dokter Homan aan het bed informeren naar de stand van zaken en gaf informatie over het verloop van de operatie.De geopereerde knie moet herstellen maar alles voelt goed. Ik kan er 3 dagen na de operatie al goed op lopen. Kortom het OCON zeer aan te bevelen.

Bent u of werkt u voor OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.