Waardering van OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 7 oktober 2019

• Knievervanging

Op 4 oktober geholpen aan een in eerste instantie halve nieuwe knie, tijdens de ingreep bleek dat de andere helft te slecht was, dus is er een hele knie geplaatst. Dit alles wordt goed gecommuniceerd, en ging er een goede sfeer in de operatie kamer. Ook na de operatie is er volop aandacht en wordt je lekker in de watten gelegd die zelfde avond al Naast het bed met een rekje lopen. De nacht goed doorgekomen en de eerste dag na de operatie onder begeleiding van de fysiotherapeut met krukken gelopen op de gang en op de trap, na dat bleek dat het allemaal goed ging en dat de arts ook geen bezwaar had mocht ik reeds naar huis. Al met al ben ik zeer tevreden over de gehele gang van zaken bij de icon incl. Verpleging en catering. Ik kan de ocon ten zeerste aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.