OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo

Centrum voor orthopedie en beweging

uit 235 waarderingen

Waardering van OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 21 november 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Enkelbandletsel

Op 5 juli 2022 opereerde dokter Peters mij aan mijn rechterenkel. Er werd een Artrodese uitgevoerd. Tijdens deze operatie werd het nog aanwezige kraakbeen weg gezogen waarna het onderste en het bovenste spronggewricht met twee schroeven aan elkaar werd geschroefd. Vervolgens werd een drukverband tot aan de knie aangelegd en mocht ik de volgende dag naar huis. Pijn kende ik tijdens bovengenoemde periode niet. De verzorging door de verplegenden van de OCON fantastisch. Eenmaal thuis gekomen werd na twee weken het drukverband vervangen door gips tot aan de knie. Goed voor 4 weken op 1 been lopen met krukken. Daarna nog 6 weken met nieuw gips en met verlof met krukken twee benen belasten. En na drie maanden en helemaal geen pijn of jeuk het moment! Gips na foto’s eraf, en weer mogen lopen en revalideren. Zalig! Elke dag ging het beter! En weer 4 weken later weer voorzichtig dubbel tennissen. Nu bijna zoals vanouds. Ik voel me herboren! Bedankt alle OCON medewerkers en dokter Peters!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.