Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin

Centrum voor orthopedie en beweging

Biltseweg 14 3735 ME Bosch en Duin
Deze locatie is onderdeel van Orthoparc kliniek voor innovatieve orthopedie

Waardering van Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin - Bosch en Duin op 5 juni 2017

Heupvervanging

Afgelopen 24 mei heeft dokter SBW Vehmeijer bij mij een totale heupprothese geplaatst met de voorste behandeling. Bij deze ingreep heb ik geen enkele schade aan zenuwen en spieren ondervonden, bovendien zijn mijn benen weer even lang. Dit komt door de innovatieve dokter Vehmeijer, welke door zijn intensieve onderzoek deze methode heeft ontwikkeld. Dokter Vehmeijer is een bijzonder sympathieke en menselijke arts. Hij kan ontzettend goed luisteren, zorgt er voor dat je gerust gesteld wordt, dat je op je gemak bent en nog belangrijker: hij legt de gehele procedure duidelijk uit. Dat is een unicum in de medische wereld! Na deze ervaring begrijp ik waarom artsen van over de hele wereld naar dokter Vehmeijer komen om deze procedure te leren, om uiteindelijk de operatie zelf uit te kunnen voeren. Dokter Vehmeijer en zijn hele team zijn ontzettend bekwaam, adequaat, zorgzaam en secuur. Zelfs de ruggenprik van de anesthesioloog heb ik niet gevoeld. Na de operatie werd ik wakker met nagenoeg geen operatiepijn, maar belangrijker: geen intense pijn meer in mijn heup van het te lang door lopen met een slechte versleten heup! Ik ben ontzettend verwend en verzorgd door het bijzonder aardige, vriendelijke en deskundig verplegend team. Na een paar uur kwam de enthousiaste en positieve fysiotherapeut al naar me toe, om te zorgen dat ik  op de juiste manier uit bed kon komen. We gingen ook meteen oefenen met lopen en traplopen, zodat ik dat op de goede manier aanleerde. Na de laatste controle van dokter Vehmeijer kon ik al lopend, onder begeleiding van de fysiotherapeut de deur uit! Mijn grote complimenten voor dokter Vehmeijer voor deze operatie. Ik kwam naar binnen met pijn, slecht lopend op krukken. Mijn kwaliteit van leven was totaal weg. Na de operatie kon ik nagenoeg pijnloos de kliniek weer uit! Ik heb na lange tijd mijn leven weer terug, ontzettend bedankt dokter Vehmeijer!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.