Waardering van Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin - Bosch en Duin op 8 maart 2019

• Heupvervanging

Het is absoluut niet overdreven dat ik hier als partner van een opnieuw gelukkig gemaakte heup,heup hoera'er, op alle niveaus het cijfer 10 uitdeel! Vanaf dag 1 in Lelystad Dr Zwiers ontmoet te hebben ontstond er een enorm vertrouwen in deze man. Maar wat was er aan de hand toen er uit foto's bleek dat er met spoed geopereerd moest worden en tegelijkertijd een totaal onverwachts faillisement van MC Groep werd uitgeroepen. Wat er mis ging was even niet meer belangrijk, het belangrijkste was dat wij dr Zwiers hierdoor kwijt zouden raken. Heel snel bleek er een uitwijk moglijkheid te zijn naar de Orthoparckliniek In Bosch en Duin waar heel snel plek bleek te zijn om daar geopereerd te kunnen worden en wel door onze favoriet, dr Zwiers. De behandelingen, ook tijdens het voor en nazorgwerk zijn door hele crew fantastisch verlopen en we hebben dan ook ter plekke alle lof kunnen uiten. Het was een warm bad waar je je welkom kon voelen in deze Villa en waar alles maar dan ook alles op een Koninklijke manier werd aangeboden. Speciaal pluimpje gaat nogmaals naar Ton de oefentherapeut die met zijn hart van goud en strenge maar vriendelijk geuite begeleiding meesterwerk verrichte.Kortom twijfel niet als je op zoek bent naar Zorg in optima forma!

Bent u of werkt u voor Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.