Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin

Centrum voor orthopedie en beweging

Biltseweg 14 3735 ME Bosch en Duin
Deze locatie is onderdeel van Orthoparc kliniek voor innovatieve orthopedie

Waardering van Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin - Bosch en Duin op 30 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Het is nu vrijdag, afgelopen maandagmorgen heeft mw. Boekhorst een nieuwe knie geplaatst. Ik ben nog nooit geopereerd, ik heb nog nooit in een ziekenhuis gelegen, wist niks van bloedprikken, bloeddrukmeters, medicijnen, ik had alleen een compleet versleten knie. Ik had geen betere kliniek uit kunnen kiezen. Ik heb me vanaf moment 1 tot en met moment van afscheid ongelooflijk op m’n gemak gevoeld en in hele betrouwbare handen. Iedereen in Orthoparc weet wat je als patient meemaakt, de wondpijn, de angst om te lopen, en toch heb ik me geen moment nummer zoveel gevoeld. Zelfs partner kreeg aandacht, en dat vond ie bijzonder, werd zeer gewaardeerd! Respect voor de eensgezindheid, saamhorigheid, het is overduidelijk dat daar een heel professioneel en geolied medisch team topprestaties levert.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.