Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin

Centrum voor orthopedie en beweging

Biltseweg 14 3735 ME Bosch en Duin
Deze locatie is onderdeel van Orthoparc kliniek voor innovatieve orthopedie

Waardering van Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin - Bosch en Duin op 4 februari 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Het vervangen van je heupgewricht is voor mij een spannende zaak geweest. Maar de specialisten van Orthoparc hebben ervoor gezorgd, dat ik met veel vertrouwen de ingreep tegemoet kon gaan. De voorlichting was uitstekend en de dag van de OK verliep top. Alle aandacht voor mij als patiënt, een ontspannen sfeer en hele goede zorg. Ik mocht dezelfde dag nog weer naar huis, maar pas nadat ik alle veiligheid had van lopen en trap lopen. Ben nu een week verder en heb er alle vertrouwen in, dat ik over een aantal weken loop als een kieviet. Veel dank aan het top-team van Orthoparc. Je ziet, dat ze allemaal kanjer in hun vak zijn en uitsteken samenwerken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.