Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin

Centrum voor orthopedie en beweging

Biltseweg 14 3735 ME Bosch en Duin
Deze locatie is onderdeel van Orthoparc kliniek voor innovatieve orthopedie

Waardering van Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin - Bosch en Duin op 20 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Ik heb onlangs een totale knieprothese gehad , uitgevoerd door dr. Maria Nijland. Vanaf de ontvangst in de ochtend tot het vertrek de volgende dag (dit komt doordat ik bij Zilveren Kruis verzekerd ben) ben ik fantastisch begeleid. Het enthousiaste team wat mij de hele dag omringde werkte heel erg goed samen en namen daar waar ze het zagen elkaars taken over. Het was reuze gezellig en ik voelde me enorm op mijn gemak. Vooral het direct mobiliseren na de operatie geeft een enorme kik. Kortom één en al lof. Ik vond het ook reuze fijn dat mijn orthopeed Maria Nijland ook voor de operatie goedendag kwam zeggen en ook vaak genoeg op zaal te zien was naderhand. Voor mij een 10 met een griffel. De napijn is goed te hanteren door de pijnmedicatie. Ik heb alleen 1 minpuntje, ik moest een nachtje blijven en kon niet echt lekker slapen door het licht van het noodlampje en de airco die de hele nacht lawaai maakte. Dan is je bed thuis toch wel comfortabeler.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.