Waardering van Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin - Bosch en Duin op 14 november 2019

• Knievervanging

Vanaf het allereerste contact met de kliniek én Dr. Boekhorst was het gevoel om mijn knie hier te laten vervangen bijzonder goed. De praktijk was nog beter. Dr. Boekhorst neemt ruim de tijd voor je, beantwoord alle vragen en geeft duidelijk uitleg wat er tijdens de operatie gebeurt en hoe de herstelperiode zal verlopen. Het contact met het complete medische team voor én na de operatie overtrof alle verwachtingen. We kregen veel en duidelijke tips over het te verwachten herstel. Vragen die er rezen tijdens het herstel, thuis, werden binnen een half uur beantwoord. Kortom Is een nieuwe knie noodzakelijk, dan ben je bij Orthoparc én Dr. Boekhorst en haar team in zeer goede handen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.