Waardering van Orthoparc, Kliniek Rozendaal - Rozendaal op 18 december 2018

• Knievervanging

Mijn recente ervaring met Orthoparc Roozendaal is heel plezierig, persoonlijk en positief in alle opzichten; bij de verschillende contacten voor pre- en post operatief overleg blijkt snel telefonisch contact met de behandelende chirurg mogelijk. Bij het post operatief verblijf van een nacht bij Orthoparc was de zorg en aandacht ook persoonlijk en prima geregeld, met inbegrip van fysiotherapie advies.Bij de controle bezoeken was mijn ervaring ook plezierig, persoonlijk en positief.Mijn echtgenoot en familieleden, resp. telkens een van onze volwassen kinderen, die mij bij alle bezoeken vergezelden, delen diezelfde positieve ervaring.De huiselijke sfeer in de wachtruimte en in de spreekkamer van Orthoparc is een belangrijk pluspunt; hier ontbreekt de typische zakelijke ziekenhuissfeer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthoparc, Kliniek Rozendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.