Waardering van Orthopedium, Orthopedische Kliniek - Delft op 9 november 2018

4.3
  • Heupvervanging

Ik vond Dr. breemans een hork die niet goed kon luisteren. Na mijn operatie had ik heel veel pijn en moest aan de morfine en toen hij kwam controleren pakte hij gewoon mijn been vast zonder te vragen en ging het buigen waardoor ik nog meer pijn had. Echt vreselijk.Na 4 1/2 jaar heb nog steeds pijn doordat de kop niet goed zit en waarschijnlijk de enige oplossing is overnieuw geopereerd te worden.Je snapt wel dat dat niet gaat gebeuren bij de orthopedium.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Orthopedium, Orthopedische Kliniek - Delft

geplaatst op 12 november 2018

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over uw ervaring bij Orthopedium. Orthopedium staat voor kwaliteit en de hoogste zorg voor de patiënt, helaas heeft u dit anders ervaren. De klachtenfunctionaris nodigt u van harte uit, als u in de gelegenheid bent, om uw ervaring met haar te bespreken. Zij is te bereiken via klachten@orthopedium.nl.
Met vriendelijke groet, team Orthopedium

Bent u of werkt u voor Orthopedium, Orthopedische Kliniek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.