Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Delft - Delft op 19 januari 2021

3.1
  • Artrose

In een onduidelijke situatie van de oorzaak van de dikke knie wordt er onvoldoende gekeken wat er verder mogelijk is als de voor de hand liggende mogelijke oorzaken zijn uitgesloten. Moeizaam om hier met de arts een oplossing in te vinden. Hopelijk een incident dat in voorgaande bezoeken ik perfect werd geholpen

Reactie van/namens Dermatologisch centrum Bergman Clinics | Huid & Vaten | Heerenveen - Heerenveen

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en zullen uw ervaring gebruiken om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Bergman Clinics.
Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring en contactgegevens delen in het klachtenformulier op: https://www.bergmanclinics.nl/klachtenformulier of u kunt contact met ons opnemen via [088 9000 500].
De betreffende klachtencoördinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Met hartelijke groet,
Bergmanclinics

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Delft? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.