Waardering van Orthopedium, Orthopedische Kliniek - Delft op 11 januari 2019

• N.v.t.

5.8
  • Kniebandletsel

Met name werd er slecht geluisterd. Ik kwam met knieklachten op het spreekuur, mijn klachten werden niet serieus genomen. De arts had zijn eigen ideeën over de klachten. Arts kwam ook ongeïnteresseerd over. Uiteindelijk naar een ander ziekenhuis gegaan.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Orthopedium, Orthopedische Kliniek - Delft

geplaatst op 14 januari 2019

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over uw ervaring bij Orthopedium. Orthopedium staat voor kwaliteit en de hoogste zorg voor de patiënt, helaas heeft u dit anders ervaren. De klachtenfunctionaris nodigt u van harte uit, als u in de gelegenheid bent, om uw ervaring met haar te bespreken. Zij is te bereiken via klachten@orthopedium.nl.
Met vriendelijke groet, team Orthopedium

Bent u of werkt u voor Orthopedium, Orthopedische Kliniek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.