Waardering van Orthopedium, Orthopedische Kliniek - Delft op 29 oktober 2018

6.9
  • Knievervanging

Na het krijgen van een nieuwe knie,na een paar dagen weer terug in ambulance naar het ziekenhuis vanwege ondragelijke pijn,in mijn kuit.In het ziekenhuis had ik meer uitleg willen krijgen over de mogelijke oorzaak hiervan.Weken later tijdens gesprek is ons vermoeden pas bevestigd dat ik flinke nabloedingen heb gehad.Dat is pech en kan helaas gebeuren.Vrij rigoreuze aanpak van de fysio na de 2de opname om knie op 90 gr te krijgen,16uur aaneen op zo'n bewegende slee gelegen,ondanks een morfinepomp ontzettend pijnlijk(door de pijngrens)Van de de zaalarts hoorde ik dat dit veel te snel is gegaan (mijn fysio thuis vond dit ver over de top)Lieve verpleging in het vlietland schiedam maar helaas ook een broeder die als je om een morfinepilletje of ijszak vroeg je er een uur op liet wachten.Een ijszak bestond uit een plastic zak met ijsgruis,als je de onderkant van een kuit moet koelen lukt dat dus niet goed.Ik heb in een gesprek bij de chirurg verteld, dat ik hem vooral toen ik voor de 2e keer opgenomen was meer aandacht van hem verwacht had.Nu was dit een eenmalig zeer kort gesprekje.

Bent u of werkt u voor Orthopedium, Orthopedische Kliniek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.