Waardering van Orthopedium, Orthopedische Kliniek - Delft op 27 december 2010

9.2

Na shopping via de site kwam ik bij de kliniek uit. Al na vier weken een afspraak (elders drie maanden). Ik had al een operatie aan mijn heup gehad en deze zat/zit met bouten en moeren. Na een goed gesprek gaf de arts aan dat hij het aandurfde en ik de rest (50%) moest doen. De operatie slaagde prima en de oude bouten en moeren zitten er nog in. Na drie dagen stond ik buiten de kliniek. Ik ben nog tweemaal terug geweest, één keer voor de hechtingen en de tweede keer om het resultaat te bespreken. Nu na zeven maanden loop ik boven verwachting. Tweemaal in de week therapie en éénmaal in de week zwemmen. Toppie! Ik kan de kliniek zeker aanbevelen omdat je niet het gevoel hebt van een ziekenhuisopname te hebben gehad maar uit logeren ben geweest. Met een heerlijk gevoel van voldoening na afloop.

Bent u of werkt u voor Orthopedium, Orthopedische Kliniek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.