Waardering van Orthopedium, Orthopedische Kliniek - Delft op 5 juni 2012

Op 1 mei mijn eerste afspraak gehad bij Dr. Lim voor mijn schouder. Aangezien ik uit het buitenland naar NL ben gekomen met een verwijzing van een orthopeed, 3 weken later weer terug moest naar huis, ben ik op 3 mei al geopereerd! Dr.Lim gaf een luisterd oor, is zeer kundig en gaf mij het gevoel er echt voor mij te zijn. Ook het hele team rond Dr. Lim (anesthesiemedewerkers etc) waren zeer kundig en erg aardig. De dag na de operatie ben ik keurig opgebeld om te vragen hoe het met mij ging. Mocht ik ooit nog iets hebben, wat ik uiteraard niet hoop, ga ik zeker terug naar Orthopedium! Een dikke 10 verdiend!!!!

Bent u of werkt u voor Orthopedium, Orthopedische Kliniek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.