Bergman Clinics | Bewegen | Delft

Centrum voor orthopedie en beweging

Olof Palmestraat 20 2616 LS Delft
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Bewegen

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Delft - Delft op 12 december 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Op 12 november is bij mij een halve knie prothese geplaatst in Vlietelandziekenhuis Schiedam. De specialist die mij heeft geholpen is Dokter Frank de Graaff . Ik ben zeer tevreden over deze behandeling Frank is doortastend in zijn aanpak en riep bij mij direct veel vertrouwen op. Goede interactie met patiënt en wij kwamen beide snel op een halve knie prothese uit. Ik had mij zelf wel wat ingelezen over de behandeling , nazorg en risico’s. Er werd mij verteld dat een halve knieprothese minder ingrijpend zou zijn maar dat het zo ongelofelijk soepel zou verlopen had ik mij niet voorgesteld. Operatie zelf met ruggenprik was voorbij voor dat ik er erg in had. Pijn tijdens operatie en herstel periode goed te handelen. Een beetje overdreven maar na 5 dagen liep ik in huis zonder krukken. Nu een maand later loop ik pijnloos mijn hond uit te laten 1,5 km geen probleem. Dus je moet een beetje geluk hebben maar voor mij is deze organisatie top. Frank is zeer bekwaam specialist

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Delft? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.