Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Delft (voorheen Orthopedium) - Delft op 8 juli 2016

7.8
  • Knievervanging

Op 26 mei 2016 heeft dokter Zwart en zijn team van Orthopedium  uitstekend werk verricht aan mijn knie.Dr.Zwart heeft een hele knie prothese aan mijn rechter knie vervangen. Wat ik een wonder vindt van deze man en zijn team.Na zes weken voel ik mij al geweldig .De wond ziet er schitterend uit.Bijna geen litteken te zien.Deze moet je met een vergrootglas zoeken.Woorden schieten mij te kort.Om mijn dank uit te spreken aan deze vakmensen!!Dokter Zwart en team ik wens jullie heel veel succes  en ik zou zeggen,zet deze lijn door en nogmaals hartelijk dank en tot ziens, van een tevreden patiënt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Delft (voorheen Orthopedium)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.