Park Medisch Centrum en Parkkliniek

Centrum voor orthopedie en beweging

uit 787 waarderingen

vrijdag
zaterdag
zondag
Gesloten

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 4 oktober 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Behalve de korte wachttijden heb ik de deskundigheid, het collegiaal samenwerken alsmede het empathische vermogen ervaren als een meer dan terecht visitekaartje! De aantoonbare blijk van deskundigheid en collegiale samenwerking geven je rust en vertrouwen. Het empathisch vermogen geeft je het gevoel meer gast dan patiënt te zijn zonder dat dit op enigerlei wijze afbreuk doet aan de medische (na)zorg. En contact in het weekeinde voor een dringende vraag? Ik kreeg gewoon een gastvrije, medisch directeur aan de lijn, omdat hij de lijn kort wil houden om zo goed mogelijk te zijn geïnformeerd. Welke directeur doet dat? Ben dan ook ontzettend blij mij vooraf goed te hebben georiënteerd op deze kwalificaties.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.