Park Medisch Centrum en Parkkliniek

Centrum voor orthopedie en beweging

uit 787 waarderingen

vrijdag
zaterdag
zondag
Gesloten

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 30 september 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Het park medisch centrum is zeer goed en snel bereikbaar voor praktische en medische vragen per telefoon of email. De sfeer voelt goed en de lijnen zijn kort. Uit alles wordt duidelijk dat ze snel kwalitatief goede zorg willen leveren. Voor de behandeling van mijn rughernia heb ik juist deze kliniek uitgekozen vanwege de korte wachtlijst. Iedereen is vriendelijk en denkt mee in wat op dat moment het beste is (mbt medicatie, operatie planning, mri, een nacht blijven of niet). Ik heb een jaar met een hernia gelopen, achteraf had ik deze kliniek veel eerder moeten bellen want mijn beenpijn is direct weg en het herstel verloopt voorspoedig. Bij deze nogmaals dank aan het secretariaat, het verpleegkundig team en de artsen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.