Park Medisch Centrum en Parkkliniek

donderdag
vrijdag
zaterdag
Gesloten

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 10 januari 2023

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ik vind de zorg, de hulp, de bereikbaarheid geweldig. Ook zijn de wachttijden kort. Ik ben zeer positief over de samenwerking tussen Ziekenhuis, Orthopeed, Anesthesie en Fysiotherapie. En de communicatie van deze onderdelen met mij. De Verpleegkundige Zorg is geweldig; lief en empatisch, niets is ze teveel. Ik heb een paar positieve opmerkingen. Ik ben uit eigen beweging direct na de operatie mijn heup gaan koelen met coldpacks, elke twee uur. De dag van de operatie en de dag daarna. Ik heb daardoor geen enkele bloeduitstorting noch vochtophoping in been. Dit werkt zo goed dat het me verbaasd dat het niet standaard wordt aangeboden na de operatie. Ik had en heb geen enkel idee van het genezings-traject na de operatie. En ik zou het zelf zeer waarderen als dat van tevoren met mij besproken was. Dat bijvoorbeeld de eerste week na de operatie echt zwaar en pijnlijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.