Park Medisch Centrum en Parkkliniek

donderdag
vrijdag
zaterdag
Gesloten

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 30 december 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Mijn waardering is hoog, voor alle medewerkers, de receptie, verpleegkundigen, de anesthesioloog en vooral de chirurg, dokter Henkus. Na 10 jaar geleden door hem geopereerd te zijn, koos ik meteen weer voor hem voor de andere heup, vanwege "de voorste methode". Het was zelfs zo dat ik hem "volgde" om te kijken met welke zorgverzekering zijn ziekenhuis een contract had. Die koos ik dan. Want ik wist: die andere heup komt aan de beurt. Na thuiskomst belt de verpleegkundige de dag erna hoe het gaat. En je kunt altijd bellen met vragen. Ook de fysio afdeling waarmee je ook voor de operatie al een afspraak hebt, kun je altijd bellen. Er worden al vervolgafspraken gemaakt voor ná de operatie, zowel met fysio als de chirurg. Als men je zonder pijn door zo'n gebeuren kan loodsen, ervaar je het geheel als een interessant avontuur, waarbij de humor ook niet ontbrak. Het hele team: bedankt

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.