Park Medisch Centrum en Parkkliniek

Centrum voor orthopedie en beweging

uit 787 waarderingen

vrijdag
zaterdag
zondag
Gesloten

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 7 oktober 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Super! In september 2022 ben ik bij Park Medisch Centrum operatief geholpen aan een rughernia via de PTED methode. In tegenstelling tot andere ziekenhuizen was ik snel aan de beurt voor een telefonisch consult, en binnen enkele weken daarna kon ik al geopereerd worden. De informatie vooraf over eventuele risico's etc. was erg duidelijk. Ik werd prettig behandeld door het aanwezige personeel en voor mij het meest belangrijk, de operatie was snel geslaagd zonder enige complicaties. Ik heb geen enkele pijn of onprettigheden ervaren en kon dezelfde dag nog naar huis. De beenpijn was ook direct verdwenen. Dat was de grootste opluchting. Een weekje pijnstilling en nu 2,5 week na de operatie gaat het al een stuk beter. Kortom, een prettige ervaring bij Park Medisch Centrum. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom iemand met een rughernia niet voor deze zorgaanbieder zou kiezen. Mocht je nog twijfelen, laat je goed informeren, als je overgaat tot operatie, dan kan ik PTED hier aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.