Waardering van Rugpoli Veluwe - Velp op 19 april 2019

5.9
  • Rughernia

Eigenlijk gaf de specialist aan dat hormooninjecties voor mij de enige optie waren. Ondanks dat de eerste injectie geen resultaat gaf, werden toch nog een tweede en derde aangeraden en heb ik vervolgens ook nog medicijnen voorgeschreven gekregen. (en dat terwijl ik aangaf tot aan Oxycodon te hebben geprobeerd via mijn huisarts) Terwijl de PRF behandeling, die mij pas als allerlaatste werd aangeboden als optie, mij onmiddellijk van de pijn verloste. Een behandeling van 4 minuten!!! Tussen mijn eerste bezoek en laatste bezoek zat in totaal 9 maanden waarin ik erg veel pijn heb gehad. Ik had graag eerder over de optie van PRF gehoord! Omdat de assistente mij liet weten dat de kliniek voor de hormooninjecties een DBC-code van een paar honderd euro kon declareren en dit bij de PRF-behandeling niet het geval was, hield ik achteraf een naar gevoel over aan het feit dat ik eerst drie hormooninjecties geadviseerd kreeg voordat ik de PRF-behandeling aangeboden kreeg (die volgens haar niet vergoed zou worden waardoor ik weet dat deze de Rugpoli een veel lagere vergoeding oplevert) Verder heb ik echt gemist dat er aandacht is voor hoe je moet/kunt omgaan met je pijn. Dat had ik wél verwacht. Het is een tekortkoming dat hier eigenlijk geen enkele aandacht voor is. Die is er slechts voor behandelingen die mogelijk zijn en voor de bewegingen die je wel/niet mag maken. Eigenlijk slaan ze dan over waar je het meest mee worstelt: hoe moet je omgaan met zoveel pijn?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rugpoli Veluwe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.