Rugpoli Veluwe

Centrum voor orthopedie en beweging

Reigerstraat 30 B 6883 ES Velp

Waardering van Rugpoli Veluwe - Velp op 7 december 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Wist u dat de Rugpoli een behandelcentrum is met als hoofdbehandelaar de musculoskeletaal arts? Dat ze wel een MRI maken en daarbij een neuroloog (éénmaal) in consult vragen voor de beoordeling.  Dat alleen de MRI en het consult neuroloog vergoed worden vanuit de basiszorg. Alle vervolg consulten zelf betaald moeten worden. (bij aanvullende verzekering kun je een gedeelte terug krijgen)  Er tegenstrijdige adviezen gegeven worden. En het meest vervelend, dat ze geen eerlijke complete informatie geven over de behandeling. Ze kunnen iedereen helpen, in mijn geval was het advies; transforaminale epidurale injecties tegen de pijn bij een hernia, maar achteraf gezien was dit niet nodig. In mijn ogen stellen ze het financiële belang voor op het belang van de patient. Mijn cijfer 1 is gebaseerd op een teleurstellende ervaring. Bij aanvang had ik een goede indruk van de Rugpoli maar door deze ervaring kan ik de Rugpoli helaas niet adviseren. De Geschillencommissie EZa heeft mij op de belangrijkste punten in het gelijk gesteld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rugpoli Veluwe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.