Waardering van Stichting Rugzorg Nederland, locatie Midden-Nederland - Ede op 3 oktober 2018

9.4
  • Rughernia

Ik ben in 2017 terecht gekomen bij rugzorg nederland ede, eerst was ik bij nedspine en zij konden mij niet opereren 3 nieuwe hernia, voorheen 4x geopereerd,  ivm verkleving van zenuwen in oude litteken weefsel, rugzorg was op die dag gesloten maar de neurochirurg belde op en ze kwamen per direct met spoed naar ede, ik kreeg een stroom behandeling, eerlijk is eerlijk ik vond het doodeng, temeer omdat het niet duidelijk was welke zenuwen welk getal kreeg L3L4L5of L6, ivm extra lendenwervel en door de verkleving moeilijk te onderscheiden ,na 1,5 maand pijnvrij,  wat een ver ademing, andere pijn dus andere behandeling, injectie in de stuit, niets gevoeld en 3 maanden pijn vrij ,daarna weer de stroom behandeling 3 maanden pijnvrij, na 3 maanden weer een injectie in de stuit weer 4 maanden pijnvrij, daarna weer in de stuit , dr zegt eerlijk dat deze prikken niet eeuwig  gaan duren en er ten zijner tijd  en soort stent  onderhuids geplaats gaat worden in het sint maarten kliniek in woerden, ze zijn eerlijk en oprecht, dit kan wel en dat kan niet, eerlijk duidelijk en helder ,zo zit het dit kan ik voor je doen, dit waardeer  ik ten zeerste van mij krijgen ze een dikke tien en een dikke kus

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Rugzorg Nederland, locatie Midden-Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.