Waardering van Van den Eeden Hip Clinic, flexibele spreekuur locatie - Amsterdam op 24 februari 2018

9.2
  • Heupvervanging

Nieuwe heup volgens Anterieure benadering. Alle lof voor de informatie vooraf, behandeling en persoonlijke begeleiding van dokter F.M. van den Eeden en zijn team.Begeleiding aanvraag bij de zorgverzekering was ook zeer welkom. Mooie moderne kliniek in België waar de operatie plaatsvond. Ondersteuning door professionele verpleging. Persoonlijke benadering, tijd en veel informatie, een groot verschil met de Nederlandse ziekenhuizen. Niet praten over de patiënt, maar mèt patiënt. Ik voelde me zeer welkom, rustig en in goede handen.Na drie dagen weer redelijk op de been, zonder de voorafgaande pijnen. Echt een bevrijding! Speciaal wil ik vermelden dat het meegekregen draaiboek duidelijk heeft omschreven wat te doen om het herstel spoedig te laten verlopen.Met dank zet deze senior weer haar beste beentje voor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Van den Eeden Hip Clinic, flexibele spreekuur locatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.