Xpert Clinics Orthopedie, locatie Amsterdam

Centrum voor orthopedie en beweging

Laarderhoogtweg 12 1101 EA Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Xpert Clinics Orthopedie

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Xpert Clinics Orthopedie, locatie Amsterdam over:

Waardering van Xpert Clinics Orthopedie, locatie Amsterdam - Amsterdam op 10 mei 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Ik koos voor Xpert Clinics na 3 klinieken geinterviewed te hebben over voor een totale heup vervanging (kop en kom). Aangezien ik relatief jong ben (58) en actief sport (triathlon) had ik specifieke ambities voor herstel en vervolg. Dokter Daniel Haverkamp was toegankelijk, luisterde en gaf heldere antwoorden. De operatie verliep voorspoedig. Ik was thuis na 1 nacht opname en heb gedurende de eerste 4 weken gerevalideerd met mijn eigen fysio. Na 4 weken kon ik het fietsen (en MTben) oppakken evenals de zwemtraining (borstcrawl). Met hardlopen heb ik 10-12 weken gewacht (op advies van de kliniek) en vervolgens ook dat rustig opgebouwd. Sporten voelt als vanouds, de heup geeft geen pijn meer en is ook niet meer in mijn gedachten tijdens de trainingen/wedstrijden. Ik kan deze kliniek en dit team aan iedereen aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Xpert Clinics Orthopedie, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.