Bergman Clinics | Huid & Vaten | Hilversum

Dermatologisch centrum

uit 235 waarderingen

Waardering van Bergman Clinics | Huid & Vaten | Hilversum - Hilversum op 14 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Spataders

Informatie van de arts was beknopt, zij kin mij niet helpen maar vertelde ook niet waar ik wel moet zijn.

Reactie van/namens Dermatologisch centrum Bergman Clinics | Huid & Vaten | Hilversum - Hilversum

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en zullen uw ervaring gebruiken om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Bergman Clinics |Huid en Vaten Hilversum.

Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring en contactgegevens delen in het klachtenformulier op: https://www.bergmanclinics.nl/klachtenformulier of u kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 9000 500 optie 4 Huid en Vaten.

De betreffende klachten coördinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Met hartelijke groet,

Bergman Clinics

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Huid & Vaten | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.