Centrum Oosterwal, locatie Alkmaar

8:00 - 19:30
dinsdag
8:00 - 19:30

900 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
26 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Werd goed geholpen eerst door een beginnend arts en later door de dermatoloog.

8.1
25 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over korte wachttijd en de deskundigheid van het personeel en arts

9.8
24 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Wat een fantastische ervaring. Ik was erg zenuwachtig maar ben onwijs gerustgesteld. Alle vragen werden serieus behandeld en er werd veel tijd voor het consult uitgetrokken. Groot compliment.

23 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Eenmaal per jaar word ik gecontroleerd, zeer zorgvuldig nagekeken, enkele malen werd reeds een “kwaadaardig” plekje ontdekt en verwijderd.

22 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kom al jaren in volle tevredenheid bij het Flebologisch centrum. Totaal geen klachten over de mensen en de behandelingen. Het kan niet beter volgens mij.

22 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Snelle behandeling en duidelijkheid tav onderzoek en direct worden de bevinden medegedeeld. Ook worden direct de vervolgafspraken tav operatie en controle afspraak vastgelegd. Goede organisatie met...

8.4
22 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden. Ze hebben me goed onderzocht daar was ik blij mee. Alles werd vooraf verteld wat ze gingen doen en dat geef mij rust. Ze zijn ook heel vriendelijk.

21 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Tevreden over de uitleg van de behandeling die nog moet plaatsvinden. Verder op afgesproken tijd geholpen, geen wachttijd gehad. Ruime parkeervoorziening

9.4
20 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb vandaag pas mijn verband eraf gehaald, dus het resultaat kan ik onmogelijk beoordelen.

9.6
18 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden met het voorgesprek, de behandeling en het resultaat. Ook de mensen van de receptie zijn erg behulpzaam en vriendelijk. De chirurg heeft me door zijn aanwezigheid erg op mijn gemak...

18 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Er werd goed geluisterd en concreet en adequaat geantwoord. De behandeling was effectief.

9.1
17 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer patiënt vriendelijk en kundig.

17 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles was prima. Gewoon zo doorgaan!

17 november 2022 - Geplaatst door de redactie

zeer tevreden qua professionaliteit en bejegening

8.1
17 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Wat een verademing vergeleken met het ziekenhuis! Vriendelijke mensen, warme sfeer, gevoel dat je erbij betrokken wordt, veel uitleg. Echt top!

9.5
16 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Duidelijk uitleg, goed behandelplan en - voorlopig - goed resultaat van de behandeling

16 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Werken goed op het tijd en zijn erg vriendelijk en bekwaam. Je hoeft niet onnodig terug te komen.

9.1
15 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Prettige zorgverleners , je voelt je daar op gemak en een prettige omgeving. Je hoeft er nooit lang te wachten voor je aan de beurt bent.

9.3
15 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Tijdens een controlebezoek werd een verdachte plek ontdekt, waarna duidelijke informatie over de behandeling volgde. Op adequate wijze vonden ingreep en nazorg plaats. Ben zeer tevreden.

9.8