Ceulen Klinieken, locatie Helmond

Stationsstraat 1 5701 MK Helmond
Deze locatie is onderdeel van Ceulen Klinieken

171 resultaten voor je selectie:

3 januari 2022 - Goedgekeurd door de redactie

De dokter geeft goede uitleg over de behandeling vooraf. Personeel is erg vriendelijk en stelt je tijdens de behandeling op je gemak. Ook kreeg ik verband mee als nazorg!

30 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Het was een nieuwe spataderbehandeling voor mij. De behandelende arts vroeg regelmatig hoe het ging met mij. Prettige samenwerking. Een nauwkeurige en vriendelijke arts. Fijne omgeving, omdat het...

Reactie van/namens Dermatologisch centrum Ceulen Klinieken, locatie Helmond - Helmond

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw waardering. Met vriendelijke groet, L. Blokland Ceulen Klinieken
9.1
16 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne, betrokken mensen die echt het beste voorhebben met hun patiënten en goed luisteren. Ze nemen de tijd en rust om alles te bespreken en de behandeling uit te voeren. Prima nazorg.

25 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben door dr Lammers geholpen met een Muller behandeling.Normaliter heb ik veel problemen met de pijnstiling. Heb absoluut geen pijn gehad,perfecte behandeling.Heel erg vriendelijke dr. Dank je wel dr...

19 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede en duidelijke communicatie. Behandelaars vriendelijk en deskundig. Behandeling verliep zoals van te voren toegelicht.

11 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige zorgverlening, deskundig team

11 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Duidelijke uitleg, goede voorbereiding , perfecte nazorg, meer hoeft het niet te zijn.

9.9
6 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Na maanden van gesukkel met aambeien uiteindelijk bij deze kliniek terecht gekomen. Van meet af aan deskundig en vooral effectief geholpen. En heel klantvriendelijk !

9.3
30 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Duidelijk proces deskundig uitgevoerd.

17 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Erg tevreden met de geboden zorg. Kundige arts en ondersteuning. Nazorg is prima.

9.4
15 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt goed geluisterd en iedereen is erg vriendelijk. Ook belangrijk: afspraken zijn altijd op tijd, geen lange wachttijden.

31 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Heb deze dermatoloog en ook de kliniek ervaren als erg kundig , vriendelijk en empatisch . Drs. Verwaveren , alle lof voor u en uw assistenten ! Met recht de Elsevierprijs gewonnen . Bedankt voor...

29 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede uitleg en goede behandeling

27 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Nemen echt de tijd voor je om samen de juiste behandeling te kiezen.

9.6
23 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goed geholpen en op mijn gemak gesteld door de medewerkers.

21 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Er zijn best veel bijwerkingen van de medicijn Het helpt wel goed. Medewerker zijn aardig

8.4
19 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Super goed team goede uitleg en behandeling

8 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben uitstekend geholpen en zeer vriendelijk personeel.

9.4
6 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Erg vriendelijk, duidelijke en begrijpelijke taal, realistisch en meedenkend