Dermatologisch Centrum Utrecht, locatie Leidsche Rijn

Dermatologisch centrum

uit 8 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

vrijdag

dinsdag
woensdag
donderdag

Informatie over

Waardering van Dermatologisch Centrum Utrecht, locatie Leidsche Rijn - Utrecht op 1 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

N.v.t.

Samenwerking

Bij de eerste afspraak was ik per ongeluk de praktijk van de huidtherapeut ernaast binnengelopen, waar ik zat te wachten. Ik werd niet gebeld ten tijde van het consult en toen ik 10 minuten later wel aan het juiste adres was kon ik niet meer geholpen worden. Nieuwe afspraak: nadat de assistente om mijn ID en zorgpas vroeg, informeerde ze mij dat ik niets vergoed zou krijgen en het consult ten minste €95 (of nog veel meer) zou kosten. Het consult duurde nog geen 15 minuten... Bij het consult was een mannelijke arts aanwezig terwijl ik van tevoren had gevraagd of ik geholpen kon worden door een vrouw en dit was bevestigd. De dermatoloog bleef mij hormoonzalf adviseren nadat ik had aangegeven dit niet te willen gebruiken omdat ik borstvoeding geef. Ik gaf aan graag de oorzaak aan te pakken in plaats van symptomen te bestreden met farmaceutische producten, maar hiermee konden ze mij niet helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dermatologisch Centrum Utrecht, locatie Leidsche Rijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.