Waardering van Huid Medisch Centrum, locatie Paasheuvelweg - Amsterdam op 26 oktober 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

7.6
  • Huidaandoeningen

De administratieve afhandeling van het Huid Medisch Centrum was vreemd. De huisarts had al gezegd dat zHMC niet in een electronisch systeem stond, dus ik kreeg een papieren verwijsbrief mee. Toen ik de HMC belde kon ik geen afspraak maken omdat ze de verwijsbrief van huisarts nodig hadden. Toen ik die had gebracht kon er een afspraak gemaakt worden. Daarna kreeg ik een mail met de afspraakbevestiging en wat ik mee moest nemen. Ik meldde met bij de balie, waar een identiteitsbewijs en verwijsbrief van de huisarts nodig bleek. De verwijsbrief had ik een week ervoor gebracht maar die bleek niet vindbaar. En een ID had ik zeker meegenomen als het in de afspraakbevestigingsmail had gestaan. Na de behandeling zei de arts dat ik over 2 week kon bellen voor de uitslag. Ik wilde bij de balie een afspraak maken voor dat contact maar dat kon niet. Ik moest eerst bellen en dan zou de arts me terugbellen. Het was heel surrealistisch, deze afspraak. De volgende keer ga ik naar een andere kliniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huid Medisch Centrum, locatie Paasheuvelweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.