Huid Medisch Centrum, locatie Paasheuvelweg

Dermatologisch centrum

uit 501 waarderingen

Waardering van Huid Medisch Centrum, locatie Paasheuvelweg - Amsterdam op 21 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

N.v.t.

Eigenlijk was ik niet van plan om mij te laten behandelen door het Huid Medisch Centrum. Omdat ik mijn eerste ervaring best slecht vond, en na 5 minuten stond ik al buiten. En ik had totaal niet idee geholpen te zijn, noch serieus genomen te zijn! Dus ik was van plan om mij door Bergman Clinics te laten helpen. Maar eenmaal in de praktijk hoorde ik van de fusie met de praktijk van het centrum, en dacht ik bij mezelf laat me het hier nog een kans geven. Nu moet ik zeggen dat ik me aan de Paasheuvelweg wel, gehoord vond en een hele prettige ontmoeting had met de assistente en dermatoloog zelf. (en ook in de apotheek) We hebben een behandelplan gemaakt voor de eerste drie maanden, en daarna kom ik weer op controle om het resultaat of andere opties te bespreken. Daarnaast was ik door auto ongeluk op de weg iets verlaat, maar gelukkig werd ik toch nog geholpen. Ga zo door!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huid Medisch Centrum, locatie Paasheuvelweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.