Bergman Clinics | Huid & Vaten | Alkmaar

9:00 - 20:30
dinsdag
woensdag
9:00 - 17:00

Waardering van Bergman Clinics | Huid & Vaten | Alkmaar - Alkmaar op 14 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Huidaandoeningen

Er is niet goed naar mijn klacht en mijn voorgaande behandeling geluisterd. Ik had al antibiotica geprobeerd dat niet hielp en toch opnieuw mee naar huis gestuurd. Dit was niet de juiste oplossing en zorgde ervoor dat ik met dezelfde klachten bleef doorlopen die ook steeds erger werden. Uiteindelijk hebben ze bij het ziekenhuis chirurgisch moeten ingrijpen en was het onnodig veel te ver gekomen. Uit het krijgen van mijn kweekuitslag en de belafspraken gingen allemaal fout. Werd niet gebeld op de afgesproken tijd en datum en soms zomaar tussen mijn werk door en dan kreeg ik te horen dat ik de afspraak had gemaakt. Heeeeel bijzonder! Ik ga er in ieder geval nooit meer heen en zal het ook iedereen afraden. Slechte ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Huid & Vaten | Alkmaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.