Waardering van Bergman Clinics | Uiterlijk | Huid en Vaten | Alkmaar (voorheen Dermicis) - Alkmaar op 26 november 2019

5.9
  • Huidaandoeningen

Na reis in Sri Lanka met 2 lelijke open zweren gemeld bij dermatoloog Klemans. Besteedde heel netjes tijd en aandacht, deelde zijn vermoedens en legde geplande behandeling uit. Uitslag kweek zou na dagen bekend zijn, uitslag biopt na +/- 2 wkn. Na 3 en 4 dgn zelf gebeld, geen nieuws. Na 7 dagen weer gebeld: niets. Ik heb zelf aangedrongen meer info door hen op te laten zoeken. "Laboratorium had vertraging" was de mededeling en men wilde ophangen. Na enkele vragen kwam "opeens" volgens verpleegkundige uitslag biopt binnen, "het is een gewoon virus, niet duidelijk is welk virus. Slikt u de antibiotica maar door en goedemiddag". Ik voelde me nogal een zeur toen ik zei dat ik gewoon wilde weten 'welk virus' terwijl dit een normale vraag moet zijn. Na enkele uren teruggebeld door de dermatoloog zelf en die heeft heel duidelijk en bondig verteld welk virus het was, wat dat betekende en hoe nu verder te gaan. Communicatie verpleging had zo-veel fatsoenlijker gekund en tijd kunnen besparen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Uiterlijk | Huid en Vaten | Alkmaar (voorheen Dermicis)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.