Waardering van Bergman Clinics | Huid en Vaten | Alkmaar (voorheen Dermicis) - Alkmaar op 6 februari 2013

Snelle afspraak voor verwijderen van moedervlekken. Gemoedelijke sfeer en vriendelijk personeel voor jong en oud. Onderlinge sfeer personeel (opmerkelijk) goed en waren goed op elkaar ingespeeld. Vooral zo doorgaan! Second opinion ivm 2 moedervlekken bij onze zoon van 10 op zijn hoofd waarvan er 1 was open gegaan door stoten. Bij de eerste opinion (met blote oog) in ZH was aangegeven dat deze kwaadaardig (kunnen) worden en konden met 6 weken worden weggehaald. Bij dermicis konden wij dezelfde dag terecht voor second opinion en begrepen onze bezorgdheid. Dr Heide stelde ons na onderzoek (met lamp) gerust dat het niet kwaadaardig was. Het kon wel worden weggehaald uit preventie. Dezelfde week konden wij terecht en zijn de moedervlekken door een plastisch chirurg weggehaald.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Huid en Vaten | Alkmaar (voorheen Dermicis)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.