Bergman Clinics | Huid & Vaten | Alkmaar

zondag
Gesloten
maandag
9:00 - 20:30

Waardering van Bergman Clinics | Huid & Vaten | Alkmaar - Alkmaar op 14 juli 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Eczeem

Vroeger als Dermacis geweldig , maar nu moet je er niet meer zijn.Wat een onpersoonlijke boel, ongeïnteresseerde artsen,  ze schrijven maar wat voor, maar je wordt niet ingelicht wat voor troep je krijgt.Ik ben er 5 weken terug geweest, voor de 2e keer geweest, voor mijn exceem .zou een vervolg afspraak krijgen en een allergietest krijgen, maar nog steeds niks gehoord. Daarom nu via mijn drogist aan de Starflower en vit D , en na  3 weken al resultaat. De hormoonzalfjes maakte alles alleen maar erger, ik ga steeds meer voor alternatief, en zie er steeds meer resultaat bij.Jammer dat het huidcentrum er niet  openstaat voor het alternatief, het is niet bewezen dat het helpt wordt er dan gezegd......... Volgens mij heb ik bewijs genoeg, een jaar lang hormoonzalfjes en het werd alleen maar erger, nu een schone hand.Waarom niet een combinatie van alternatieve en reguliere zorg, we zijn voor wat betreft de wetenschap zoveel verder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Huid & Vaten | Alkmaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.