Waardering van Bergman Clinics | Uiterlijk | Huid en Vaten, locatie Alkmaar (voorheen Dermicis) - Alkmaar op 15 juli 2019

3.1
  • Eczeem

Vroeger als Dermacis geweldig , maar nu moet je er niet meer zijn.Wat een onpersoonlijke boel, ongeïnteresseerde artsen,  ze schrijven maar wat voor, maar je wordt niet ingelicht wat voor troep je krijgt.Ik ben er 5 weken terug geweest, voor de 2e keer geweest, voor mijn exceem .zou een vervolg afspraak krijgen en een allergietest krijgen, maar nog steeds niks gehoord. Daarom nu via mijn drogist aan de Starflower en vit D , en na  3 weken al resultaat. De hormoonzalfjes maakte alles alleen maar erger, ik ga steeds meer voor alternatief, en zie er steeds meer resultaat bij.Jammer dat het huidcentrum er niet  openstaat voor het alternatief, het is niet bewezen dat het helpt wordt er dan gezegd......... Volgens mij heb ik bewijs genoeg, een jaar lang hormoonzalfjes en het werd alleen maar erger, nu een schone hand.Waarom niet een combinatie van alternatieve en reguliere zorg, we zijn voor wat betreft de wetenschap zoveel verder.

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics | Uiterlijk | Huid en Vaten, locatie Alkmaar (voorheen Dermicis)? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.