Waardering van Bergman Clinics | Uiterlijk | Huid en Vaten, locatie Alkmaar (voorheen Dermicis) - Alkmaar op 13 februari 2019

4.0
  • Moedervlekken

Wat een drama ! Na een eerste bezoek in Westzaan was met dr. besloten moedervlek te verwijderen. Zou voor afspraak worden gebeld. Heb zelf na drie weken maar eens gebeld. Ik zou worden teruggebeld .Na 1 week niets te hebben gehoord maar weer eens gebeld. Kon in vestiging Alkmaar terecht voor behandeling, natuurlijk niet de bedoeling (27km). Later ben ik idd gebeld, antwoordapparaat was ingesproken met de mededeling dat ik binnen drie weken zou worden teruggebeld. Inmiddels weer twee weken verder. Ik ga maar gewoon naar het ziekenhuis in Zaandam. Nooit meer Dermicis !

Reactie van/namens Dermatologisch centrum Bergman Clinics | Uiterlijk | Huid en Vaten, locatie Alkmaar (voorheen Dermicis) - Alkmaar

geplaatst op 13 februari 2019

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over uw ervaring met Dermicis in Alkmaar. Dermicis staat voor kwaliteit en de hoogste zorg voor de patiënt, helaas heeft u dit anders ervaren. De klachtenfunctionaris nodigt u van harte uit, als u in de gelegenheid bent, om uw ervaring met haar te bespreken. Zij is te bereiken via klachtenfunctionaris@dermicis.nl.
Met vriendelijke groet,
Team Dermicis Alkmaar

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics | Uiterlijk | Huid en Vaten, locatie Alkmaar (voorheen Dermicis)? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.