Waardering van Bergman Clinics | Huid & Vaten | Enschede - Enschede op 11 maart 2019

1.4

Werd  ff tussendoor na mijn klachten gekeken, bekende klachten voor mij, maar zoals alle arrogante dokters zijn, werd daar niet naar geluisterd, kreeg een zalfje voor mijn ogen, niet geholpen zelfs pijnlijk, en ik moest wachten op een afspraak met de allergoloog, vandaag bleek dat hij dan een allergietest wilde doen, die had ik al 2 keer gehad, met dezelfde resultaten, had nog steeds niets gehoord na 6 weken en ik heb afgebeld, wat alweer een allergietest lijkt me volkomen overbodig ik ben mans genoeg te vertellen waar ik allergisch voor ben, en ik pas voor weer stickers op mijn rug, die brand en blaren veroorzaken, sorry maar zo,n particuliere praktijk heeft veel nadelen, je word in er in elk geval niet voor vol aangezien.Mijn klachten zijn begonnen na belroos in mijn gezicht, (wat volgens de dokter niet kon, omdat dat zo pijnlijk was, dat was het dus ook!), daarna om de ongeveer 15 jaar vervelende exzeemachtige klachten, die steeds verkeerd werden behandeld, ben bang dat ik hier ook niet verder zou komen dus ik heb bedankt voor de eer.

Reactie van/namens Dermatologisch centrum Bergman Clinics | Huid & Vaten | Enschede - Enschede

Geachte meneer/mevrouw,

Huidziekenhuis Dermicis streeft naar tevreden klanten. Wij betreuren dan ook dat de organisatie in uw situatie niet in is geslaagd. Indien u met de organisatie in contact wilt komen naar aanleiding van uw negatieve ervaring, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.

U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via het volgende e-mailadres: klachtenfunctionaris@dermicis.nl of u kunt een klachtenformulier via de website invullen, www.dermicis.nl.

Met vriendelijke groet,

Contact en service centrum
Huidziekenhuis Dermicis”

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Huid & Vaten | Enschede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.