Bergman Clinics | Huid & Vaten | Haarlem

zondag
Gesloten

Waardering van Bergman Clinics | Huid & Vaten | Haarlem - Haarlem op 4 mei 2018

Contactallergie

Contact met arts verloopt moeizaam, er wordt niet geluisterd, ook lijkt het of de arts het dossier niet bekijkt? Elke afspraak is weer een nieuw intakegesprek. Arts is erg star en stug, voorgeschreven behandeling heeft weinig tot geen effect, arts is echter niet bereid om naar andere mogelijkheden te kijken. Bij eindevaluatie een folder in de handen gedrukt gekregen, dit is alle informatie die ik gekregen heb. Zeer ontevreden, ik ga naar een ander ziekenhuis.

Reactie van/namens Dermatologisch centrum Bergman Clinics | Huid & Vaten | Haarlem - Haarlem

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over uw ervaring bij ons ziekenhuis. Huidziekenhuis Dermicis staat voor kwaliteit en de hoogste zorg voor de patiënt, helaas heeft u dit anders ervaren. We nodigen u van harte uit om uw ervaringen te bespreken met onze klachtenfunctionaris. Zij is te bereiken via klachtenfunctionaris@dermicis.nl. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via 08 88 77 77 99. Met vriendelijke groet, team Huidziekenhuis Dermicis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Huid & Vaten | Haarlem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.